DOG BIRTHDAY CAKE Easy Recipe

Click Show More for More! This is by far the easiest way to make a Homemade Birthday Cake for your dog! The Recipe is simple! I was pretty excited to find this and decided to give it a try!…

Related posts:

  1. Cooking with The Snow Dogs – BIRTHDAY CAKE for the Dog Homemade How to Dog Birthday Cake Recipe
  2. Homemade liver cake – dog treat recipes
  3. PUMPKIN PIE FOR DOGS | Dog Treat Recipe for Thanksgiving
  4. Easy Apple Chips for Dogs | Homemade Dog Treats Recipe
  5. PetMix Homemade Dog Food Recipe
This entry was posted in Dog Food Recipe Videos. Bookmark the permalink.

25 Responses to DOG BIRTHDAY CAKE Easy Recipe

  1. Gone to the Snow Dogs says:

    Hello #Pawdience Whoot for Birthday Cake! Yummy!!
    FOLLOW US – Twitter: http://goo.gl/Cw4Oek Instagram: http://goo.gl/76Q7ne
    Click here for our Previous Video:
    https://www.youtube.com/watch?v=lZTy3nseiVc Don’t forget to Like, Share,
    and Subscribe!
    #GonetotheSnowDogs #GTTSD #SiberianHusky #Husky #SnowDogs #CuteDogs #Dogs

  2. Rebecca Thomas says:

    Sooooo cool Memphis is sooo cute tell the girls I love them

  3. AnDrEa Gamer says:

    <3 animals <3

  4. James Younh says:

    3rd NEW RECORD
    And happy birthday Memphis 

  5. Fennekin Fire says:

    Yum!

  6. Bella's doggies says:

    Looks like Memphis wolfed the whole thing down in the thumbnail! :3

  7. Gloria Kohli says:

    aweeeeeeeeeeee it must taste great!

  8. c&m says:

    Thanks I make sell home made dog treats and food a little for cats if u or
    anyone u know whachs to try them a try big is $5 . thanks u can go on my
    pays to see all I make 

  9. Artysta1994 says:

    1:30 left eye blinked

  10. britbratbri says:

    Happy Belated birthday Memphis! I also want to say that the way you wash
    dishes is how we wash dishes.. I call it the first rinse cycle lol.. The
    dogs take a lot off but you still gotta clean up after cause they always
    leave something behind lol

  11. Athena McStorm says:

    What did Jamie make? It looked amazing!! 

  12. SimplyyMe_xo says:

    What do you do with the rest of the cake

  13. Cheryl Reitz says:

    that looks yummy and it is a Pennsylvania product lol

  14. Jazzy Atienza says:

    Can humans eat it? It looks like human cake.

  15. doggie Diggie says:

    We just took a milk bone put peanut butter on it and put a candle on it and
    said happy birthday

  16. SummerSparkle06 says:

    Looks good enough I could eat it!

  17. Mary Gibson says:

    Cool :) 

  18. Syntain says:

    Happy belated Birthday Memphis! I love that our birthday is 4 days apart :) 

  19. KITTYKITTYBO says:

    That’s so cool!!!! I did not know they had mixes!!!!!!

  20. LittleDerp YT says:

    Shelby winked to me at 1:30 !

  21. Aaron Boekhoudt says:

    Can humans eat it cuz it looks delicious

  22. Christine Verreault says:

    Happy birthday Memphis and many more to com :) <3

  23. LaCritica009 says:

    Happy Birthday **

  24. EmilyLpsTV says:

    Where is Nora?

  25. Michael Warbux says:

    I think I’m gonna do this for Hamilton’s birthday next month. He’ll love
    this!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>